Testimonial
Dzięki tym zajęciom zaczęłam umieć się uczyć. Potrafię doceniać rzeczy, których wcześniej nie doceniałam. Zaczęłam patrzeć bardziej optymistycznie. Umiem także komunikować się z ludźmi, wiem co chcą mi przekazać. Dowiedziałam się wielu ciekawych informacji.
Małgosia
Dzięki zajęciom nauczyłam się jak się uczyć, żeby się nauczyć. Poznałam różne metody zapamiętywania na przykład system obrazkowy i GSP( Główny System Pamięciowy).
Zosia
Spotkania z tutorem przyniosły mi wiele korzyści. W czasie nauki szkolnej zajęcia te pomagały w organizacji czasu, ustaleniu swoich celów w nauce i bardzo zwiększały motywację do pracy. Dzięki spotkaniom z tutorem nauczyłem się planować…
Filip
Korzyści ze spotkań z Panią Iwoną: Zyskałem stabilizację w szkolnej rzeczywistości (zarządzaniu i pamiętaniu o wszelkich pracach). Mogłem się wygadać i wyciszyć w ciągu dnia. Zapoznałem się z sposobami skutecznej nauki. Poćwiczyłem skupianie się na…
Michał
Spotkania z tutorem sprawiły, że zdecydowanie bardziej rozumiałem co się dzieje w mojej głowie i dzięki temu mogłem w lepszy sposób rozwiązywać wszelakie problemy. Po spotkaniach znacznie łatwiej przychodziły mi różne rzeczy, za które kiedyś…
Wojtek
Skupiłem się na rozwoju osobistym jeszcze bardziej. Tutoring spadł mi z nieba – nie wiedziałem, że idąc do szkoły będę mógł również się uczyć rozwoju osobistego. Nauczyłem się żonglować – bardzo przyjemna technika i zajęcie,…
Mateusz
Pani Iwona Klimek pracuje w Społecznej Szkole Podstawowej Towarzystwa Przyjaciół I SLO od początku 2015 na stanowisku pedagoga szkolnego. Pracując w naszej szkole wykazała się ogromnym doświadczeniem w zakresie terapii pedagogicznej, a także wiedzą na…
Maryanne Chodkowski
„Główne idee leżące u podłoża konstrukcji programu „Moja głowa – mój sukces” wynikają z poznawczego podejścia do uczenia się i nauczania. Uczenie się stanowi wyraz indywidualnej aktywności poznawczej uczących się, a rolą nauczania jest dostarczenie…
prof. dr hab. Ewa Czerniawska
Pani Iwona Klimek aktywnie współpracuje z naszą Fundacją. Główna działalność Pani Iwony dotyczy współrealizacji wielu projektów dotyczących nowoczesnych metod edukacji dzieci ukierunkowanych na poszerzanie wiedzy i świadomości nauczycieli i rodziców w tym zakresie. Między innymi…
Katarzyna Lotkowska
Doświadczenie Pani Iwona w zakresie nowoczesnych metod w edukacji, wiedza merytoryczna, dotycząca metod rozwoju osobistego oraz umiejętność nawiązywania kontaktu i komunikacji, plasowały realizowane szkolenia na bardzo wysokim poziomie. Jest to opinia uczestników, jak również osób…
Marcin Pietraszko
Pani Iwona Klimek jako członek Stowarzyszenia Rodzice w Edukacji od 2010 roku aktywnie uczestniczyła w realizowanych projektach. Najistotniejsze działania dotyczyły aktywności ukierunkowanych na wsparcie rodziców oraz dzieci w zakresie nowoczesnych metod edukacji. Z sukcesem prowadziła…
Elżbieta Piotrowska- Gromniak
„Moja głowa – Mój sukces”: Zajęcia te dały mi większe zrozumienie siebie, wiarę w swoje możliwości, lepsze wyniki w nauce (40 punktów na sprawdzianie szóstoklasisty). Dzięki nim nauczyłam się patrzenie na świat przez „różowe okulary”,…
Weronika
Zajęcia „Moja głowa – Mój sukces” pomogły mi w uczeniu się do różnych testów. Spędziłam ten czas w miłym towarzystwie. Dziękuję pani Iwonce i pani Małgosi, że utworzyły takie zajęcia. Najbardziej podobała mi się Memoriada,…
Linda
„Moja głowa – Mój sukces”: Łatwiej i szybciej się uczę. Poznałam najlepsze dla mnie metody uczenia się. Uwierzyłam ,że każdego dnia przydarzy się coś wspaniałego. Mogłam przystąpić do Mistrzostw Polski w Zapamiętywaniu.
Marta
Te zajęcia pomogły mi przygotowywać się do testów, zapamiętywać prace domowe oraz pomogły mi zrozumieć jak działa moja pamięć i jak najlepiej ją ćwiczyć.
Martha
Dzięki tym zajęciom nauczyłam się jak się uczyć, aby się nauczyć. Poza tym poznałam różne metody zapamiętywania, na przykład system obrazkowy i Główny System pamięciowy (GSP)
Marysia
Na zajęciach „Sukces Matoła” (tak je nazywamy), nauczyłam się wiele nowych rzeczy. Umiem teraz korzystać z wszelkich zakładek i nowo poznanych metod. Dzięki temu lepiej jest mi się uczyć. Zapamiętuję wielocyfrowe liczby i ciągi dowolnych…
Ola
Dzięki tym zajęciom lepiej mi się uczy. Poznałam różne metody zapamiętywania. Bardzo lubię te zajęcia i Panie, które je prowadzą.
Kasia
Dzięki tym zajęciom poznałam nowe – ciekawsze i skuteczniejsze sposoby uczenia się. Zapamiętywałyśmy super długie liczby i dynastie królów, tworząc niestworzone historie z naszą kochana panią Iwonką (robiłyśmy pewne rzeczy, o których nie mówi się…
Melcia
Dzięki tym zajęciom łatwiej mi się uczyć, nauka jest przyjemnością. Dzięki szybszemu uczeniu się mam więcej czasu wolnego. Dowiedziałam się jak wiele mogą zrobić przekonania oraz, że mózg też potrzebuje opieki.
Marysia
Zajęcia „Moja głowa – Mój sukces” pomogły mi w uczeniu się przyrody i historii. Aby zapamiętać ważne informacje z przyrody stosowałam MAPY MYŚLI , a z historii GSP- Główny System Pamięciowy. Chciałam podziękować Pani Iwonce…
Kasieńka
Myślę, że najbardziej przydaje się metoda skojarzeń, którą bardzo często stosuje przy wielu słówkach, czy definicjach. Pozwala ona szybko zapamiętać i bardzo skraca czas nauki. 😉 Czasami używam, również zakładek, gdy mam do nauczenia się…
Marysia
Zapisując się na kurs „Moja głowa – mój sukces” nie wiedziałam, czego się spodziewać. Okazało się, że trafiłam na bardzo ciekawe i rozwijające zajęcia, nie skupiające się tylko na wiedzy merytorycznej, ale urozmaicone o ćwiczenia…
Marta
Zajęcia „Moja głowa, mój sukces” rozwinęły mnie na wielu płaszczyznach, nie tylko naukowych. Program pomaga przede wszystkim w nauce, przyspiesza nam przyswajanie niektórych informacji. Pokazane są różne metody nauki, więc każdy może je dostosować do…
Linda
Spotkania z tutorem przyniosły mi wiele korzyści. W czasie nauki szkolnej zajęcia te pomagały w organizacji czasu, ustaleniu swoich celów w nauce i bardzo zwiększały motywację do pracy. Dzięki spotkaniom z tutorem nauczyłem się planować…
Filip
Moja córka przez rok uczęszczała na zajęcia „Moja głowa, mój sukces” prowadzone przez p. Iwonę. Nauczyła się technik zapamiętywania, ćwiczyła koncentrację, odkrywała, że nauka może być przygodą i grą z własnym umysłem. Zyskała świadomość, że…